N2C TIRNAK BAKIM/SAÇ BAKIM KREMİ VE ŞAMPUAN

Herkese merhabalar :) Biraz ara vermiştim post atmaya,daha doğrusu ara vermem gerekiyordu çünkü annem ameliyat olacaktı onun için hazırlık yaptık ve olalıda 1,5 hafta oluyor misafirlerdi oydu buydu derken evle ben ilgilendim haliyle vakit bulamadım. Ama bana 14 Mart tarihinde gelen bu güzel,bitkisel içerikli ürünleri denedim ve sizlere hakkında bir post yayınlamak istedim. Mutlaka sizde benim gibi doğal ürünlere meraklısınızdır. Hadi başlayalım :)


Öncelikle söylemeden geçmek istemediğim bir şey var. Normalde bu tarz denemem için gönderilen ürünlerde benimle kontak kuran kişiler hakkında pek fazla bahsetmem fakat bu sefer benimle iletişime geçen Esra Hanım'a da buradan teşekkür etmek istiyorum. Kendisi gördüğüm en ilgili (kesinlikle abartmıyorum) marka temsilcisi diyebilirim. Benimle mailleştikten hemen sonra bana bu ürünleri özenle paketleyerek gönderdi ve ürünler oldukça hızlı ulaştı. Ne sorarsam sorayım bana saat geçmeden hemencecik cevap verdi. Yani mutlaka iletişim kurun,sorularınız cevapsız kalmaz.

Evet... Gel gelelim ürünleri nasıl bulduğuma ;


N2C Saç Bakım Şampuanı : Normal şampuanlar gibi köpürmüyor,hatta bayağı zor köpüren bir şampuan çünkü gerçekten doğal ve etkili bir ürün. Yapısı şeffaf,hiçbir renk katkı maddesi yok. Su gibi ve bayağı akışkan. Aslında fiyat ve boyut olarak benim gibi gür ve kalın telli saçlarınız varsa bereketli olmayabilir ama ben anneme dökülen saçlarına kullanması için vermiştim. Çünkü gerçek etkiyi ondan görmek elbetteki daha iyi olur. Dökülmesine biraz da olsa çare oldu diyebilirim. Şu anda ameliyat olduğu içinde onun kimyasal ağırlıklı ürünler  yerine bu tip bitkisel ürünler kullanması elbetteki faydasına. Saç çıkardı mı sorusuna saç bakım kremini açıklarken cevap vereceğim.

Saç Bakım Kremi : Çoğumuzun kullandığı saç bakım yağları gibi pompalı tarzda bir ürün. Diğer saç bakım kremleriyle farkı şu ki banyodan önce uygulanan bir ürün,tıpkı bir maske gibi. Saç diplerinize uygulayıp 3 saati aşmayacak sürede tutup ardından yıkıyorsunuz. Kokusu rahatsız edici değil. Zaten 3 ürününden çok çok hafif kokuları var. İçeriği elbetteki bitkisel. Krem kıvamında diyebilirim. Ürünü yine doğru sonucu almak ve sizlerle paylaşmak adına annemin saç diplerine yedirerek uyguladık. Annemin saçları yağlı tipte olduğu için herhangi bir kurutma yapmadı,aksine yağlanmasını biraz hafifletti. İçerisinde bitkisel yağlar olsada yağlandırmak gibi bir durum söz konusu olmadı. Annem kapalı bir kadın olduğu için de saçları gün boyu hava almıyor. O yüzden saç diplerininde hava aldığını bu yüzden hafif bir yanma olduğunu söyledi ama bu doğal bir durum. Ürün krem kıvamında olduğu için uygulamak kolay oldu. 

Saç kremi ve şampuanı ikili denediği için bence mutlak bir etkisi oldu. Ben kendi ellerimle saç diplerine baktım :) Ufak ufak saçlar olduğunu öndeki bebek saçlarında ufak bir miktar uzama olduğunu gördüm. 

Ürünlerin kokusundan da bahsedeyim ki parfümlü ürünler olmadıkları zaten belli,çünkü o kullandığımız çok bilindik markaların içindeki binbir çeşit koku yoktu,ürün doğal olduğu için kokusuz denecek kadar hafif bir kokusu var.

Fiyat olarak sürekli alınması bütçeye biraz tuzlu gelebilir ama bence saç kremi ve tırnak bakım kremi bir hayli zaman yetebilecek ürünler. Dermatolojik ve bir Türk profesör tarafından hazırlanmış olmaları bence gurur verici. Annemde sadece 3 uygulamada bu etkiyi gördük. Ve uygulamaya devam edip mutlaka öncesi sonrası resmini bu posta eklemeye çalışacağım. 

Eğer saç uzamama,kellik yada saç dökülmeme bir çare arıyorum diyorsanız en çokda saç kremine bir şans vermenizi öneriyorum.


Tırnak Bakım Kremi : Şüphesiz ki benim derdime çare olan bu üründen bahsetmeden geçemem. Tırnaklarımın yan kısımlarında çok fazla kütikül oluyor. Tırnaklarım son zamanlardaki vitamin eksikliği yüzünden bi yere çarpınca resmen kırıldım kırılacak oluyor diyebilirim. 

Bu ürün bence fiyat açısından bereketli bir ürün. Çünkü zaten çok az bir miktar ister parmak ucunuza alıp uygulayın,isterseniz benim gibi makyaj pedinizin ucuna alıp iyice yedirerek sürün yinede yeterli oluyor.

İki haftadır yalnızca 2 gün hariç her gün düzenli kullandım. Sürdüğünüzde sanki tırnak cilası sürmüşcesine bir parlaklık veriyor. Sürdükten sonra 1-2 saat ellerimi kirletmeyip yıkamak durumunda kalmamaya özen gösterdim. Geceleri sürüp yattıktan sonra,sabah kalktığımda daha çok etkisi olduğunu hissettim,tıpkı saçımıza uyguladığımız bazı bakım yağlarında da aynı etkiyi gördüğümüz gibi.

Ürün beyaz ve yine krem formunda,çok hafif bir koku var ama oda elbetteki içindeki maddelerin birbiriyle karışmasından kaynaklı ve koruyucu birkaç madde içerdiği için.

Neye etkisi oldu derseniz,tırnaklarımı sertleştirdi yani en azından bi yere çarpınca o gördüğüm kırılacakmışçasına çıkan beyaz çizgiyi bu aralar görmüyorum. Beni en sevindirense kütiküllerimde olan azalma ve çıkanların bana battığını,diken gibi olduğunu hissetmemem.

Ürünlerin yapısı ;




Ürünlerin fiyatı dedin dedin durdun fiyatını demedin olmasın,hemen ekleyeyim :)

Saç Bakım Kremi : 90TL
Tırnak Bakım Kremi : 130TL
Şampuan : 20TL

Söylediğim gibi bence bir ürün olsun ama çare olsun diyen varsa,içinde kimyasal barındırmayan bu ürünlerden deneyebilir. Özellikle tırnak bakım kremini...  Dermatolojik olduğu için eczanelerden edinebilirsiniz. Hakkında bilgi almak ve iletişim için http://n2c.world/ sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Sağlıcakla kalın... Sevgilerimle NUR... :)


10 yorum:

  1. Annene çok geçmiş olsun. Markayı daha önce duymamıştım bu sayede en azından böyle bir marka varmış onu öğrenmiş oldum :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım :) şimdi iyi annem çok şükür. evet marka yeni ve çok yakında çok güzel doğal içerikli fondoten vb ürünleri piyasaya çıkacakmış

      Sil
  2. Tırnak kremini kullanıyorum harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle kullan canım sendee :))

      Sil
  3. tırnak bakım kremi dikkatimi çekti ama fiyatlıymış.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet pahalı ama etkili bir ürün,bayağı bir zaman gider yani :))

      Sil
  4. Tırnak bakım kremini alabilirim derken fiyatını görünce sok olmam :D Teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuduğun için ben teşekkür ederim canımm ♥ ♥

      Sil
  5. Blogunu izlemeye aldım cnm bana da beklerim ^^ ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katıldım canım g+'dan da takipteyim :))

      Sil