DENE BUNU MART AYI KUTULARI / ANNEM&BEN



Herkese merhabalar. :) Günlerdir kutuların gelmesini ve bu yazıyı yazmayı bekliyorum. Mart ayının ortalarında sunuldular ve ben günü gününe yakaladım fakat ancak bugün gelebildiler. Geçen ay annemin kutusu başkasına teslim edilmiş benimki yine çok geç gelmişti,o yüzden yazamamıştım. Bu sefer bari ikisi gelmişken yazıp ekleyeyim dedim. Hem içindeki bazı ürünleri denemişliğim vardı. O yüzden haklarında fikirlerimi sunarım diye düşündüm.

Öyleyse başlayalım :)



Benim kutumda olanlar P&G sponsorluğu ile hazırlanmış kutudaki ürünler :)
Geçenlerde kapımıza gelip Fairy'nin bir ürününü tanıttıkları için bizde almıştık. Yanında aynı pedi,diş macununu ve fairy kapsüllerini vermişlerdi. Haliyle bu zamana kadar çoktan denedim. O ürünlerin yorumlarını şimdi ekleyeceğim.

Fairy'nin Kapsülleri : Annem zaten uzun zamandır bulaşık makinesi için kullanıyor. Biz çok aşırı bulaşık olmadıkça makineye atmıyoruz,yalan yok. Hatta ben makineye dizmektense elimde yıkarım diyip yıkıyorum :D Tuhafım biraz...
Annem bu kapsüllerden memnun ama  uzun yıkamayı tercih etmediğimiz için kapsülü bölmeden koyunca çok köpük oluyor ve bulaşıklar tam arınmıyor. O yüzden sizde bizim gibi kısa yıkama tercih ediyorsanız kapsülü bölüp ekleyin derim. Temizlemesine ve köpürmesine diyeceğim yok. Bence Fairy'nin kapsülleri güzel. Hatta bulaşık deterjenı Prill'den daha çok köpürüyor ve hemen akmıyor köpüğü :) Bulaşık deterjanı için bence Fairy alın.

Pantene Saç Köpüğü : Sanırım en çok bunu merak ediyordum. O gelmese ben zaten bu ay alıp deneyecektim. Gratislerde ürünün bu boyu ve büyük boyu mevcut. Denedikten sonra yorumlarımı instagram hesabımda (@blogbynur) paylaşacağım.

İpana Diş Macunları : Dediğim gibi bize saydığım üç üründen önceden verilmişti. O yüzden bende denemiştim. Bu üründen memnun kalmadım,çünkü gerçekten çok tuhaf bir kokusu var. Hatta size neye benzettiğimi söyleyeyim. Babam yurtdışına çıkınca Çin'den eklem ağrılarına iyi gelen yakılar alırdı. Adı yakı diye geçiyor. İşte tam olarak o yakılar gibi kokuyor. Koku ağzınızda kalmıyor ama yanma hissi bayağı fazla oluyor. Beyazlık verir mi bilmiyorum çünkü denemeye korkuyorum,4 kez falan kullandım ama kokudan dolayı daha kullanabilir miyim bilmiyorum.Neden böyle bir kokusu var onu da anlamış değilim.

Head&Shoulders 2'si 1 Arada Şampuan : Uzun zaman önce abime P&G'nin bir etkinliğinden çok fazla aynı ürünün testerı gelmişti. Biz bu ürünün tam boyunu zaten 3 kez falan kullandık ve bitirdik. İnstagram hesabımde o testerların geldiği fotoğrafın linki için TIKLA   Abim çok severek kullanıyor,hatta kepek olduğu zamanlar bundan iyi şampuan kullanmadım der sürekli :) Ben kullandığımda şöyle bir eksisi olmuştu. Benim saçlarımın dipleri yağlı ama boyları kuru sebebinden bir postumda bahsetmiştim. Saçlarım gür olduğu için saç diplerimdeki yağ saç boylarıma ulaşamıyor ve boylar kuru kalıyor. Bu şampuan benim saçımı daha da kurutmuştu. O yüzden saçınız yağlıysa mutlaka alın ama benim gibi kuruysa denemeyin,daha da kurutur.

Orkid Ped : Pedlerin boyutları normal pede göre daha uzunü böyle olması güzel ve rahatsız etmedi beni ama pedlerin kokulu olmasını sevmedim çünkü yapay bir kokuları var. Mesela Kotex'in kokusu buna göre daha güzeldi ama boyutları daha ufaktı. Bence birleşip tek bir ürün yapsınlar :)) Bir ped içinde çok seçici olamam tabi ama rahatlık tamamsa neden kokusu rahatsız edip beğenimi beğenmemeye çeviriyor. Bence hiç kokusu olmasa da olurdu.

Çok yazdım daha annemin kutusuna anca geliyoruz ;


Vernel Soft&Oils Yumuşatıcı : Daha önce denemediğimiz için bir şey söylemem doğru olmaz ama sanırım şeffaf bir rengi var. :)

Nesfit Çilekli & Çikolatalı Bar : Orda sadece biri var çünkü diğerini resim çekmeme fırsat kalmadan yediler... :D Sağolsunlar gıda denemeye gelince iş bizde herkesin boğazıda boş durmuyor maşallah. Ben resmin ardından çilekliyi de denedim. İkisinden de abim tattığı için o çikolatayı daha çok beğendiğini söyledi. Çileklinin aroması çok aşırı değil çünkü haklı olabilir. Ve de siz siz olun diyeti bozup çikolata yemektense o diyet çikolata barından yiyin bence daha mantıklı :))

Nestle Lifita Yulaf Gevreği : Geçen ay benim kutumdan çıkmıştı bu ürün. İki farklı yorum var. Kız kardeşim beğenmedi,ben beğendim. Neden beğenmedin diye sordum,öbür mısır gevrekleri kıtır kıtır oluyor bu biraz daha donuk yulaf olduğu için dedi. Bizim aldıklarımız genellikle şu cips tarzı olup hemen sütte eriyenlerdendi. Ben bunu da sevdim,damak zevkinize bağlı. Merak ediyorsanız alıp denemenizi öneririm. Alın ya da almayın diyemem :)

Kutunun içinde bir de Nestle'nin,Vernel'in tanıtım kartları ve yukarıdaki kadınlar günü özel kartı ile Kiehls'in kartı vardı. Böyle indirim yada avantaj kartlarını düşünüp eklemeleri de güzel. Mac için indirim kodu paylaştıkları bile olmuştu. Bence faydalı bir eklenti.

Sizde bu kutulardan faydalanmak isterseniz denebunu.com a üye olabilir ay ortalarında mail alırsanız yada denk gelirseniz deneme fırsatı yakalayabilirsiniz fakat çıkınca çabuk tükeniyor ve siteye çok yükleniyorlar,çökebiliyor bazen. Yani elinizi çabuk tutmanız gerek :)

Yazımı okuduğunuz için teşekkürler. Siteme katılmayı unutmayın! ♥ ♥ Sağlıcakla kalın. Sevgilerimle NUR...♥ ♥

5 yorum:

  1. Mart ayı kutusunu görünce üzülmüştüm bana kalmadığı için 😞 nisan ayı kutusuna artık ...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, uzun süredir maillerime bakmıyordum. Bu gün gördüm ve hemen blogunuzu ziyaret ettim. Yazılarınızı gayet güzel. İçeriklerinizi blog gruplarında paylaşın bence...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, ben de geldim ve takibe aldım :)
    sevgiler daginikanne.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Hepsi de çok güzel mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil