DOVE * HAİR THERAPY KIRIK UÇLARA ÇÖZÜM SERİSİ

Herkese uzunca bir aradan sonra merhabalar :) Hepinize ufak bir açıklamada bulunmak istiyorum ki benim için önemli olan bir sınava ikinci kez hazırlanıyorum, o yüzden bu aralar neredeyse hiç vaktim yok. Genellikle yorgun ve bitkin olduğum içinde bloguma vakit ayıramıyorum. Son postlarıma yazdığınız yorumlardan ötürü hepinize teşekkür ederim,tek tek cevap veremediğim için nolur kusuruma bakmayın. Umarım beni mazur görürsünüz.

Lafı çok uzatmadan sizlere çok memnun kaldığım DOVE'un yenilenen son serisi Hair Therapy'nin kırık uçlara çözüm vaadeden bu ikilisinden (şampuan + saç kremi) bahsedeceğim.


Öncelikle bu seriyi neredeyse 1 aydır kullandığımı ve yeterince deneyilediğimi belirtmek isterim. Kullandığım ilk günden bu yana her duş sonrası etkisini korudu. Bugüne kadar denemekte tereddüt ettiğim nadir saç bakım ürünleriydi ve en son bi bu kaldı denemediğim dedim,bi şans vermek istedim ve satın aldım. İkisi yine benim her zamanki gibi ikili paket olarak satın aldığım setlerden biriydi :) Şahsen şampuanı tek başına kullanmaktansa şampuan setteki farklı bi ürünle tek paketteyse ikisini alıp daha çok etkisini görmeyi daha mantıklı buluyorum. Ve bu iki üründende çok memnun kaldım. Şimdi gelelim detaylı yorumuma :


*Şampuan bayağı büyük boyutlu :) Uzunca bir süre gider bana göre ki ben avuç avuç boca ediyorum maalesef ki saç çok olunca :(

*Gel gelelim şampuanın kokusu hafif ve gerçekten hoş,eğer saçınızı genellikle toplayan biriyseniz topuzunuzu vb. her açtığınızda o koku buram buram burnunuza gelir yıkamadığınız süreçte etkisini koruyor. 

*İki üç kere baktığımı ve parabeni içindekilerde görmedim. Gerçi ne kimyasallar var tabi paraben harici ama olsun buda iyi bir şey.

* Saçlarınız şampuanla bile yeterince yumuşak oluyor diyebilirim ama en iyi etki için krem şart tabi.

* Güzel köpürüyor.

* Aşırı koyuda değil su gibi de değil tam orta yoğunlukta bi şampuan.

* Bi şampuanın vaatlerini yerine getiriyor.


*Saç kremi ile şampuandan sonra maximum yumuşaklığa ulaşıyorsunuz,gerçekten de öyle. 

*Saçlarımı tararken hiç zorlanmıyorum.

*Kokusu şampuanla aynı tabiki.

Bunları böyle kısa tuttum çünkü set yorumu olarak belirtmek istediklerim var. 

Gerçekten kırıklara iyi geliyor mu derseniz şunu belirteceğim ki kırıklarınızı kestirmediğiniz sürece onaramazsınız. Tıpkı yırtılmış bir kağıdı eski haline geri getiremeyeceğiniz gibi ama onları koruyabilirsiniz. Bu serinin etkisi şöyledir  ki birazdan da bahsedeceğim üzere saçları çok yumuşatıyor ve taramak daha kolay olduğu için,ısıl işlem uygulamak daha kolay ve tekrarsız olduğu için kırık oluşumunu önler. 


Hangisi iyi geldi ayırt edemem ama saçlarım gerçekten çok çok az kabarıyor sayelerinde. Bunu her yıkamadan sonra gördüm. Ayrıca düze daha yatkın bi hal alıyorlar. Benim buklelerim çok ama belli belirsizdir o yüzden ya saçımı örmem gerekir yada düzleştirmem,çünkü o belli belirsiz halde daima kabarırlar ama bu şampuan sayesinde kurutup bi topuz yapıp günü geçiriyorum açtığımda ise zaten az olan kabarıklık sıfıra iniyor ve düze yakın ama nasıl anlatsam böyle aralardan hafif çok doğal bi dalgalanma olmuş gibi duruyor. Bu yönünü aşırı sevdim. Ve ayrıca saçınızı düzleştirince çabuk bozulmasından şikayetçiyseniz bu seti deneyin. Saçlarım daha az kabardığı için ve düz gibi olduğu için bozulmuyor da. Düzleştirdiğimde çok parlak ve çok yumuşak oluyorlar. Ayrıca gür ve sert saçımı düzleştirmenin çilesi gerçekten en aza indi. Bi aydır etkisi aynı. Umarım etkisi değişmez. Gerçekten deneyip en memnun kaldığım serilerden. Ayrıca kepeklenme yada yağlanma yapmadı. Alıp denemenizi öneririm. Bugüne kadar denemediğime pişmanım açıkçası :)

Umarım faydalı bi yazı olmuştur. Sormak istediğiniz soruları ve güzel yorumlarınızı postun altına bırakabilirsiniz. Hepiniz kendinize çok çok iyi bakın. Hayırlı akşamlar diliyorum :) 

Sevgilerimle NUR.


11 yorum:

  1. Saçlarim düz kabarık gibi bi problem yok ama inanilmaz dökülme var kırıkları kestirdim hala fazlaca dökülüyor sanırım biraz bakıma ihtiyacı var ve bu kırık sorunlarına cozumse direkt satın almayi dusunuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saclari cok yumusattigi icin tarama ve ısıl işlem kolaylasiyor. Bu yuzden kirik olusumunu azaltiyor benim zannimca :) ayrica cok azda olsa dokulmemi azaltti ama eger varsa ufak boyunu da deneyip oyle kullanmaya baslayabilirsiniz hepikizin sac derisi farkli sonucta herkeste ayni sonucu verneyebilir dokulme problemi icin,yorum için teşekkürler :)

      Sil
  2. Bir dönem kullandım hatta memnun da kaldım ama kepek sorununa çözüm olmadı ve bırakmak zorunda kaldım. Bu benle de ilgili olabilir genel olarak güzel bir ürün. Yazıyı da gayet açıklayıcı yazmışsın zaten :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkürler canım :)

      Sil
  3. Çok severim delileriii 😃

    Bu ürünü bende kullandm.Gerçekten çok hoşuma gtti.

    Birde bloğunuzu takibe aldım.banada beklerimm 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) takipteyim,teşekkür ederim. ürünü beğenmenize sevindim :))

      Sil
  4. Bende en kısa zamanda deneyeceğim. Sayfama beklerim. :)
    thebeautyforce.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Uzuuun zamandır dove kullanmıyordum kepeklenme yapmıştı bana ama yenilenmiş falan bende denesem iyi olacak galiba👍

    YanıtlaSil
  6. Amazing products! I like your blog very much, would you like to follow each other?:)

    http://julesonthemoon.blogspot.it/

    YanıtlaSil