BİOBLAS DÖKÜLME KARŞITI SERİ / YAĞLI SAÇLAR İÇİN



Herkese merhabalar :) Bugünki yazımda sizlere bioblasın saç dökülmesine karşı çıkarmış olduğu ve aynı zamanda yağlı saçlar için üretilmiş bu şampuanından ve sıvı saç kreminden bahsedeceğim. Resim yanıltıcı olmasın,resimleri bu ürünler bana ilk geldiği zaman çekmiştim o yüzden böyle dolular fakat instagram hesabımdan da (@blogbynur) kontrol edebilirsinizki ürün bana geleli çok oldu ve ben geldiği zaman itibariyle yeterince kullandım ve ikiside bitmek üzere :)) Açıklamamı yaptığıma göre yorumlarıma gelelim :


* Bitkisel içerikli bir şampuan bildiğimiz üzere bioblas ve biota firması genellikle bitkisel içeriklere yönelik ürün tasarısı ve üretimi içinde olan bir firma ve bioblasın en sevdiğim yönü bu.
* Kullanılan zaman içerisinde yağlanma süremde bi değişiklik olmadı maalesef ki.
* Diğer vaadi olan dökülmeme biraz çare oldu diyebilirim çünkü şu bikaç hafta içinde saç dökülmem öncekiler kadar aşırı değildi.
* Restorexi kullananlar kokusunu bilirler hafif çiçeksi ama ağır olmayan hafif de bitkisel bi koku.
* Şampuan kokusu rahatsız edici değil ve temizlemesi gayet iyi. 
* Tabiki etkisi kişiden kişiye değişir ama ben aşırı olumlu bi sonuç alamadım maalesef ki :( 

* Yine aynı serinin görüldüğü üzere sıvı saç kremi.
 * Bu kremi kardeşime hediye ettim ve onu gözlemlediğime göre etkilerini yazacağım :)
* O sürekli olarak bu sıvı kremi kullandı ve çok memnun kaldı.
* Bunun bence şampuana göre kokusu biraz daha baskın ve açıkçası ben çok koku hassasiyetim olduğu için o her kullandığında biraz daha kokusundan sıkıldım ama kardeşim için aynı şeyi söyleyemem o sevdi :D
* Saçları benimkine göre çok daha gür ama daha ince telli ve çok uzun,taramasını gerçekten kolaylaştırdı.
* Yani bir vaadini yerine getiriyor fakat sıvı saç kremini ne ben ne de kardeşim hiçbir zaman saç diplerimiz için kullanmayız çünkü her ne olursa olsun ister içerikte dökülmeyi durduruyor dense dahi saç kremi her daim saçları döker. O yüzden saç kremini sadece taramayı kolaylaştırması için kullanın derim ben :) Belki durdurma ihtimali vardır içeriği bitkisel olduğu için ama çok çok ufaktır bana göre. Ama kesinlikle taramayı kolaylaştırıyor.

Biraz uzun cümleler kurduğum için cümlelerim anlaşılmaz olduysa lütfen mazur görün :D Eğer daha çok merak ettiğiniz bir şey varsa yorum bırakabilirsiniz. Alt resme de ürünün içeriğini görmeniz için ek olarak yer verdim postumda.  Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Siteme katılmayı unutmayın. Şimdiden çok teşekkürler. :) SEVGİLERİMLE Nur xoxo 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder