Head & Shoulders Limon Ferahlığı #İNCELEME

Herkese merhaba! :) Geçen günlerden birinde dediğim şampuan incelemesini eklemek bugüne kısmetmiş. Sınavlarımdan hala kurtulamamış olsamda sonuncuyu yarın olacağım inşallah.Resimin çözünürlüğünün kusuruna bakmayın. Kamera nedendir anlayamadığım bi sebepten bozuk olduğu için telefonla bu kadar oluyor. Şimdi gelelim bugünün şampuan incelemesine :




Head & Shoulders Limon Ferahlığı : Bu şampuanı ben de diğer şampuanlarımla (Pantene-Aqua Light Restorex ve Gliss) dönüşümlü olarak arada bi kullanıyorum ama genelinde abim daha çok kullanıyor. Bu şampuan yağlı saçlar için tam abime göreydi yani doğru olanı seçmiş. Benim saç diplerim yağlı fakat boy ve uçları kuru. Evet şimdi gelelim eleştirilerime. Güzel bi şampuan güzel köpürüyor ve kokusundaki o limon ferahlığını gerçekten hissedebilirsiniz. Oh missss :)) Eğer saçınız yağlıysa dipler ve boylar olmak üzere doğru bi seçim yaptınız. Ama benim gibi dibi yağlı boy ve uçları kuruysa pek emin olamayacağım. Yağlı saçlara göre olduğundan evet saç diplerime iyi geldi ama boyları sanki biraz kurutup keçenek gibi yapıyor. Yani saçı benim gibi olan arkadaşlar saç boyları ve uçlarınıza saç maskesi ya da saç kremi uygulamadan o banyodan çıkmayınız. Bence en az Pantene Aqua Light kadar iyi bir şampuan. Çok düzenli kullanmadığımdan benim kepeklerime iyi geldi mi bilemem ama abime iyi geldiğini söylemişti. Head & Shoulders ın tüm şampuanlarında kepek önleyici bir vaat olduğunu biliyorum yanlış bilmiyorsam eğer. Bence saçları yağlı saç tipinde olan arkadaşlar tercih edebilir ama kuru saçlılar lütfen denemeyiniz. 

Umarım okurken sıkılmadınız. Bilirsiniz ben bloggerlığımın başındayım. Yavaş yavaş öğreneceğim diye umuyorum şu postları zevkli hale getirmeyi. 

             Bana destek olmak için yan taraftan SİTEME KATILINIZ! :)) 
                         Bir dahaki postumda görüşmek üzereee - Nur

11 yorum:

  1. limonluyu hic denemedim ama klasik olanini düzenli olarak kullaniyorum, dedigin gibi sürekli kullaninca kurutuyorlar saclari yada sac kremi vs iyi kullanmak gerek :)

    YanıtlaSil
  2. Bu markanın tüm şampuanları gerçekten kepeğe karşı etkili. Teşekkürler paylaşımınız için. Blogunuzu da takipteyim.

    YanıtlaSil
  3. Kurutuyorsa zaten kuru olan saçlarım için hiç denememem lazım ;) Tşkler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten ozelligi yagli saclar icin

      Sil
    2. Zaten ozelligi yagli saclar icin

      Sil
    3. Zaten ozelligi yagli saclar icin

      Sil
  4. Ben de başka kokulularını kullandım, seviyorum bu şampuanı. Takipçin oldum, sitene katıldım. Müziğini de çooook sevdim. Sen de kahve yanı'na gel, çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  5. inanmycaksınız ama saç rengini açıyor şaka gibi

    YanıtlaSil
  6. menim saclarim 2 gune kalmaz yalaniyor ise yararmi

    YanıtlaSil
  7. menim saclarim 2 gune kalmaz yalaniyor ise yararmi

    YanıtlaSil
  8. Benim saçlarım da seninkiler gibi, hangi şampuanı kullanmamı önerirsin?

    YanıtlaSil